jmans.blogg.se här

Shit har inte skrivit på ett bra tag! men har haft riiiktigt mycke i skolan dom här veckorna, ligger lite efter u see...har fortfarande lite plugg att göra, och jag vaknade nyss?? sovit från kaske 3 tills nu, så känner mig över hypad nu, kul..men va gör man när man är över stressad om dagarna ?? funderar staaarkt på gå snacka med kuratorn, klarar inet av att va så här stressad längre är helt utmattad om dagarna.
nu ska jag äta lite chilenani mat! :D chorillana blir de! M-U-M-S
FÖRRESTEN! på tal om chilenani så kan ni "stalka" mig på twitter numera ;) haha chilenani@twitter !

paZ! /leslie


Kommentarer
Postat av: greeneyes

wow de tjejjen e för fiin

2010-06-05 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0