THE HUNDRED IS THE SHIT!!! :)

Tjena bloggen! Längesen jag skrev här nu. Hoppas ni har saknat mig! ;) (Mina 6 läsare)

Vi börjar redan från igår. Jag och Arne var hos en kompis till ungefär kl 1, sen kom vi på att det inte går några nattbussar.
Så vi började vandra hemåt, i 15- grader. Själv så hade jag på mig en vindjacka, så jag höll på frysa ihjäl.
Vi drog först på Statiol, köpte en dricka och lite godisar. Sen gick vi, sen efter ett tag så ringde Renzo till oss
och frågade om vi ville komma till han ett tag, så vi drog dit. Och där var Renzo, Janna och Linnea. Vi satt och chillade
med dom. Spelade lite TV-Spel och så. Och sen drog vi oss hemåt.. Var hemma ungefär 5-halv 6 på morgonen.

Vaknade kl 11 idag. Svin trött som vanligt! Drog ner till praktiken. Jobbade mina timmar, sen drog jag hem.
Och vid 7 tiden så drog jag till Stork. Våltog grabbarna som var där på FIFA 09!
Och efter det blev alla så jävla hungriga så vi drog ner till MAX och åt. HÄRLIGT!!!
Men det värsta var att vi höll på dö när vi var påväg ner dit.
Arne skulle ta ut lite pengar på ICA och när vi skulle köra in på parkeringen, så råkade Stork köra in i en snöhög.
Tror jag har fått whiplash nu.. Jävla stork!!!
Efter MAX så drog jag och Arne hem till mig och spelade lite COD (Call Of Duty).

Och nu är den här kvällen slut också. Blir skola imorgon för min del, får se vad man gör på kvällen. Utgång kanske??

Och juste.. illuminati! Fyfan vad sjukt. Någon mer som tror på det? Jag blev helt insatt i shiten allstå..
Gå in på Youtube och checka in det.

Aja, slut på ord nu.


ILLUMINATI

Kommentarer
Postat av: ANNA

och jag är en av alla dom 6 läsarna ;)

2010-02-19 @ 13:45:05
URL: http://annaalindgren.blogg.se/
Postat av: Anil

Tack för det Anna :) Hoppas du är en trogen läsare ;)

2010-02-19 @ 14:57:17
URL: http://thehundreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0